Alla inlägg under januari 2014

Av Emmie - 20 januari 2014 17:34

Hej!

Jag försöker fortfarande få mina filmer inlagda på youtube, men nu har jag fått en videokamera som är riktigt bra! Det är full HD och allt. Men jag kan inte föra över mina videos till datorn :-(.... It´s a big problem! Så om ni vet hur man gör, kommentera gärna... Men sedan också har jag en gammal dator Windows XP... Jag vill ha en ny dator... Men sedan så har jag typ slutat att blogga... men jag gör det lite då och då som jag gör nu... men jag ska försöka blogga så mycket jag kan! Men bara för att jag säger så kommer det inte bli mycket alls... För, jag har en app på mobilen... VidoeFyMe, vissa vet vad det är och vissa inte... det är i alla fall en app som är som youtube och instagram. Det fungerar på samma sett som instagram, fast man lägger in videos... Och där kommer youtube in. Jag har haft problem förut med mina uppläggningar av videos, men nu vet jag varför det gick så dåligt... För långa videos! :D Men det är typ det jag håller på med nu... De videos som ska komma upp i kväll/i morgon är whats in my school bag, och 10 saker ni kanske inte visste om mig! Jag har tyvärr en privat användare där, men om ni vill att jag ska ha en officiell användare så kommentera! Men det var allt för mig! Så vi hörs i nästa inlägg xD

Puss Hej :*

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att sjunga & skriva om sin vardag. Så småningom kommer det videos in i det hela!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Hur tycker ni jag ska presentera min nya youtube kanal (nästan klar med den)
 just a normal houl och something.
 En presenterande video
 Varför gör jag just en ny.
 Blandad, lite av allt
 Blandad, normal, prntvdeo, why

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

StarCoins

Heej! Nu skapar jag en avdelning om StarCoins! ;-) Hoppas ni gillar det... PS. Börjar bloggar varje dag efter skolan!!! :-p

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards