Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Farsdag tjeck

Av Emmie - 10 november 2013 21:19

I morse bärjat vaknade gick jag ner och hämtade mitt godis som var kvar från i går, därefter gick jag upp till allrummet. jag skulle testa EyePets. det var väldigt roligt, jag kan skriva ett inlägg om eyepets senare. Sedan så åkte vi till Ukki (morfar) för att Anne min moster skulle fira sin far och så med mamma. Vi målade, fikade tårta och lite allt möjligt där. Jag ska försöka röra så mycket på min vänstra arm för den är ganska svag :( i går kunde jag inte ens lägga handen på örat, snacka om svagt. Så i morron ska jag på ultraljud för att kolla om det är bakterier. Men innan jag åker till skolan i morgon efter ultraljudet kan jag skriva hur det gick. Hej så länge!!
Och juste, bilden är tagen när mormor skulle byta tröjan på Fanny...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie - 4 maj 2014 12:24

Tack för tiden här... Bla blabla... Ja jag hade tänkt att sluta blogga här eftersom jag typ inte har bloggat på 100 år... Nä men typ 3 månader elle nå sånt... Iaf så har ag skaffat en ny blogg som är lite mognare (eller hut jag ska säga) För den här ...

Av Emmie - 17 februari 2014 09:39

Jag vet nu! Äntligen.... Jag veeet. Detta är min privata blogg men ja. Jag ska ta bort "MissEmmieMell" och byta till adressen "emmiehaglund" Och "youtube" då? "Men visst, svaret får du nu; Jag haar skapat en youtube kanal. Jag ger inte ut den off...

Av Emmie - 1 februari 2014 22:43

Jag tycker att det börjar bli lite pinsamt när jag inte lägger ut något och sedan skriver; förlåt för lite bloggande. Nu ska at vara seriös! Jag har spelat minecraft, och varigt i skolan, och haft en massa roligt på fritiden och alltid har gått åt t...

Av Emmie - 20 januari 2014 17:34

Hej! Jag försöker fortfarande få mina filmer inlagda på youtube, men nu har jag fått en videokamera som är riktigt bra! Det är full HD och allt. Men jag kan inte föra över mina videos till datorn :-(.... It´s a big problem! Så om ni vet hur man gör...

Av Emmie - 22 december 2013 09:40

Jag tänkte på det igår, förrgår och förra veckan; vad har hänt med mitt bloggande? Varför bloggar jag inte? Jag tänker här och nu ge er ett svar: 1. Jag använder inte min dator uppe på mitt rum, vilket betyder att jag bara kan blogga via mobil, och ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att sjunga & skriva om sin vardag. Så småningom kommer det videos in i det hela!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Hur tycker ni jag ska presentera min nya youtube kanal (nästan klar med den)
 just a normal houl och something.
 En presenterande video
 Varför gör jag just en ny.
 Blandad, lite av allt
 Blandad, normal, prntvdeo, why

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

StarCoins

Heej! Nu skapar jag en avdelning om StarCoins! ;-) Hoppas ni gillar det... PS. Börjar bloggar varje dag efter skolan!!! :-p

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards