Alla inlägg under september 2012

Av Emmie - 5 september 2012 15:44

Heeeeej!! Det skulle vara jätte snällt o få veta hur man lägger in bilder på sin MSP gubbe på bloggen? Svara i kommentarerna om ni vet hur man gör!! < Skulle betyda mke>  

Av Emmie - 4 september 2012 20:30

Heeej!!!! JAG TILLBAKA MED BLOGGANDET! Hehee!Jag bloggar varje dag efter skolan om jag ha tid...! men ni till de viktiga! De e lite taskigt att jag blev av med 22.000 sc och inte ha fått tillbax dom... De hatar jag... Men iaf har jag försökt med att få tillbax dom men de går inte! Jag får tyvärr inte tillbax dom.. Men måste gå... Bloggar imorron!

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att sjunga & skriva om sin vardag. Så småningom kommer det videos in i det hela!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Hur tycker ni jag ska presentera min nya youtube kanal (nästan klar med den)
 just a normal houl och something.
 En presenterande video
 Varför gör jag just en ny.
 Blandad, lite av allt
 Blandad, normal, prntvdeo, why

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

StarCoins

Heej! Nu skapar jag en avdelning om StarCoins! ;-) Hoppas ni gillar det... PS. Börjar bloggar varje dag efter skolan!!! :-p

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards